Så er det nu, vi har chancen! Få gerne familiemedlemmer, venner, kolleger, tidligere lærere og alle de andre kommunalt ansatte til at afgive en stemme - kender du måske/fx en sygeplejerske, der føler sig tromlet? Burde vi ikke kunne få 50.000 forældre, lærere og andre borgere til at ønske dette undersøgt?!
Hvis man ikke kender systemet/besværet/besværlighederne, bør man nok vide, at det ER overraskende/virkeligt svært at komme igennem med et borgerforslag; selvom 50.000 måske ikke virker som mange, når man ved hvor mange der er berørt af problemet. Men lad os se, om vi de forurettede ikke kan komme igennem til Christiansborg alliegevl
Vil du hjælpe (med det)?
Hk
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.