Hvis indgrebet er afbalanceret, har jeg ikke fantasi til at forestille mig KL's oprindelige krav til overenskomstforhandlingerne.
Debat
Et afbalanceret indgreb?
Kort kommentar til regeringens indgreb
Kort kommentar til regeringens indgreb
Hvis indgrebet er afbalanceret, har jeg ikke fantasi til at forestille mig KL's oprindelige krav til overenskomstforhandlingerne.
Et afbalanceret indgreb?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.