Jeg må igen spørge Undervisningsministeren, om hun vitterligt mener det er OK at skolerne og kommunerne ikke overholder den lov, hun selv har fået vedtaget og tvunget igennem?
"Jeg er meget enig i den lokale prioritering. Der er jo noget, man skal - eleverne skal kunne vælge tysk eller fransk fra 5. klasse, men der er også noget, hvor man kan beslutte, hvordan man griber det an. Det er i orden, at det ikke er alting på en gang.
Mener hun i ramme alvor, at kommuner og skoler selv kan vælge hvordan de vil udmønte dansk lov? Jeg må sige jeg er målløs - men vil meget gerne have et svar fra ministeren.
http://jyllands-posten.dk/indland/ECE7477250/B%C3%B8rns-L%C3%A6ring-Halve-l%C3%B8sninger-%C3%B8del%C3%A6gger-folkeskolereformen/
Er det OK at skolerne ikke overholder loven?
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.