Der er for mig en rigtig god grund til at sige nej, fordi kommunerne nu er blevet alt for selvsikre i deres fortsatte forringelse af skolen. Desuden er det problematisk at omkring 60 kommuner har indført det kommunale registreringsprogram hjernen&hjertet.dk.
Derfor er artiklen jeg linker til et godt eksempel på hvor det er nødvendigt at vi samlet siger fra overfor den kommunale topstyring.
https://www.information.dk/debat/2018/05/paedagoger-detailstyringstyranniet-nytter
Endnu en god grund til et nej
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.