Her er en kort refleksion, som er et resultat af læsningen af Egon Clausens erindringer "Regnebrættet – erindringer fra Ribe" fra 2011, som jeg læste med stor interesse, både fordi min egen slægt stammer fra byen, og fordi bogen er meget velskrevet, tankevækkende og efter min opfattelse relevant for en række moderne pædagogiske problemstillinger:
En refleksion over Egon Clausens “Regnebrættet – erindringer fra Ribe”
En refleksion over Egon Clausens “Regnebrættet – erindringer fra Ribe”
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.