Forleden stødte jeg ind i følgende artikel: http://www.thomasaastruproemer.dk/historien-om-christine-antorinis-moralske-svigt.html - skrevet af Thomas Aastrup Rømer Lektor i pædagogisk filosofi d. 31 marts 2013
Det var faktisk en fremragende artikel at blive klog på, og jeg synes, at læserne på folkeskolen skulle give sig tid til at læse den (igen). Artiklen giver gode fingerpeg hen mod det sted uddannelsessystemet ender. Ligeledes bringer artiklen lys over personen Antorini og hendes motiver til at omdanne uddannelsessystemet.
Læs artiklen og døm selv.
# Christine Antorini
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.