Sangen: "Bondo - du er vor mand" er en potestsang mod det helt urimelige forløb som ABC har været igennem.
http://www.youtube.com/watch?v=DDj6my5w6HE
her kan du se den live fra stormøde i Forum Horsens
Musiklærer Anders Boysen fra Højvangskolen i Horsens, har sammen med kollegaerne lavet denne video, som en hyldest til formand Anders Bondo Christensen.
Sangen: "Bondo - du er vor mand" er en potestsang mod det helt urimelige forløb som ABC har været igennem.
http://www.youtube.com/watch?v=DDj6my5w6HE
her kan du se den live fra stormøde i Forum Horsens
Bondo - du er vor mand
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.