Rie Soelberg beskylder mig i Folkeskolennummer 8 for barn-lige udtalelser i sin kommentar til mit debatindlæg i Folkeskolen nummer 5.
Det er naturligvis beklageligt, at du ikke er enig med mig, men at påstå, at min udtalelse er barnlig, er dog det svageste argument, jeg nogensinde er blevet præsenteret for i en debat; men selvfølgelig - kan man ikke finde på andet, så beskyld bare den anden for at være dum eller barnlig. Jeg mener ikke, at du har forstået essensen i mit indlæg, og har naturligvis stadig samme holdning. Kristendom bør fortsat hedde kristendom. Jeg er desuden ganske enig med Mo-gens Bender fra Vipperød. Hans indlæg 'Kristendoms-/religions-kundskab' i nummer 7 er absolut anbefalelsesværdig læsning.
Lars Prier
Selsmoseskolen, Taastrup
Besynderlig argumentation
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.