Jeg er egentlig en ret glad bruger af Folkeskolen.dk. Læser mest her, holder af at få fagligt input og følge de mange gode debatter om vores fag. Men hold fast, hvor er jeg træt at de tiltagende reklamer, som nu også fylder inde mit i et indlæg. For mig er det utroligt forstyrrende, at skulle forholde sig til stillingsannoncer mm. Hvad tænker I på redaktionen om dette?
Debat
Annoncer og reklamer
Annoncer og reklamer
Annoncer og reklamer
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.