Jeg er yderst taknemmelig for, at Erik Meier Carlsen i Folkeskolennummer 13 overhovedet 'ud fra lommefilosofiske betragtninger' giver sig i kast med et gensvar på undertegnedes yderst bramfri respons på hans 'Bagsmæk'.
Jeg har særdeles bevidst benyttet mig af store overskrifter. Det er vel velkendt for Meier Carlsen, at 'store overskrifter giver pote'.
Mit åndshovmod går ikke på læserne (de diverse segmenter, Carlsen henviser til), men på producenterne af åndsformørkelse - 'De intellektuelle'!
Altså er vi enige.
Thomas Celinder
Herlev
Altså, vi er enige
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.