Svar på indlæg fra Erling Hansen i Folkeskolennummer 47: I et ualmindeligt surt og negativt indlæg mod DLF tager Erling Hansen udgangspunkt i en rykker fra kreds 54 på manglende kontingentindbetaling.
Jeg kan oplyse, at kredsen har anvendt helt almindelig praksis ved at sende en rykkerskrivelse en måned efter indbetalingsfristens udløb.
Erling Hansen skriver i sit indlæg, at rykkeren gav ham anledning til 'at begynde at tænke, og det er farligt'.
Ja, hvis han, hver gang han begynder at tænke, får tilsvarende konklusioner ud af det, så kan det bestemt være farligt.
Jeg må dog beundre, at han frivilligt har opretholdt sit medlemskab i betragtning af al den uretfærdighed, han har måttet tåle.
Karl Sigsgaard
kredsformand, Slagelseegnens Lærerkreds
Almindelig praksis
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.