Amtskredsene er i øjeblikket i fuld gang med valg af repræsentanter til fraktion 4s årsmøde. Valgene skal være på plads inden udgangen af maj. Der skal vælges to repræsentanter fra hvert amt, som skal repræsentere kredsene i hele landet.
Årsmødet i år skal afholdes mandag den 14. og tirsdag den 15. juni på Radisson Hotel i Odense. I mødet deltager fraktion 4s hovedstyrelsesmedlem, de ti kongresdelegerede fra fraktion 4, foreningens yderligere fire repræsentanter i Statpensionisternes Centralforenings repræsentantskab og de 28 amtsrepræsentanter. Mødet skal være et erfarings- og inspirationsforum, hvor der bliver mulighed for at drøfte emner af såvel social som kulturel og politisk art. De ti delegerede og jeg arbejder på at få dagsordenen for mødet sat på plads, således at mødet kan blive optimalt og kan give inspiration til pensionistarbejdet i kredsene.
Årsmødet 2004
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.