Corydon får kaffe i arbejdstids-protest
En populær gruppe på Facebook opfordrer gymnasielærere til at sende en pose kaffe til finansministeren. Den får de ikke selv brug for, nu Bjarne Corydon vil "normalisere" deres arbejdstid, mener de. "Der vil blive færre weekender og sene aftentimer, hvor jeg skal sidde bøjet over opgaveretning, forberedelse og administrative opgaver. Jeg regner med, at den normaliserede arbejdstid også betyder, at mit kaffeforbrug vil blive langt mindre", lyder det medfølgende brev til ministeren.
Corydon får kaffe i arbejdstids-protest
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.