Berlingske: Skolereform kritiseres for at have stjålet tid fra skriftlige opgaver
Antorini til lærerne: Der er god tid
"Før reformen underviste lærerne i gennemsnit 16 klokketimer. Nu er det 18 timer. Så der er god tid også til de andre ting, som er en del af skoledagen", siger undervisningsminister Christine Antorini til Jyllands-Posten i en kommentar til en ny undersøgelse fra Danmarks Lærerforening, som viser, at 88 procent af lærerne mener, de ikke har tid til at forberede deres undervisning og rette opgaver. Læs tema om lærernes oplevelse af reformens første tre måneder i Folkeskolen på torsdag
Antorini til lærerne: Der er god tid
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.