Antorini: Lærerne underviser fortsat for lidt
Folkeskolelærerne bruger kun en tredjedel af deres arbejdstid på at undervise, viser nye tal, indhentet af Ministeriet for Børn og Undervisning. Det er lidt mere end sidste år, men ikke nok, mener undervisingsminister Chrsitine Antorini (S). "Det er vigtigt, at vi styrker fagligheden i folkeskolen ved, at lærerne bruger mere tid på det, de er bedst til - nemlig at undervise", siger hun til Politiken idag. Formand i DLF Anders Bondo er lodret uenig med ministeren.
Antorini: Lærerne underviser fortsat for lidt
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.