--Midt på tredje årgang - lige før den store skoleperiode - får de lærerstuderende på Århus Dag- og Aftenseminarium tilbud om at være med i en erfa-gruppe.
--Erfa-grupperne er et forsøg på at lette overgangen fra studium til lærerarbejde. Det er et forum for faglig refleksion og erfaringsudveksling.
--Til hver gruppe knyttes en af seminariets lærere, der som vejleder følger og støtter gruppen i resten af studietiden og i det første år som færdiguddannet lærer.
--De lærerstuderende bestemmer selv, om de vil være med i grupperne.
Århus følger de nye lærere
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.