Uvm.dk: Gymnasiernes trivselsmåling udskydes til næste skoleår
Trivselsmåling udskudt i gymnasiet
Efter de seneste måneders intense debat om dataindsamlingen om eleveres trivsel, udskydes den planlagte trivselsmåling i gymnasierne til næste år. "Vi skal være sikre på, at vi spørger eleverne om de rigtige ting i den første måling, så målingen ikke skal ændres fra år til år. Samtidig vil jeg tage fat på en mere grundlæggende diskussion af, hvordan og til hvilke formål vi indsamler data", siger undervisningsminister Merete Riisager.
Trivselsmåling udskudt i gymnasiet
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.