Tre af fire Aalborg-lærere overvejer at kvitte lærerjobbet

73 procent af lærerne i Aalborg at forlade folkeskolen. Hele 22 procent overvejer det endog meget kraftigt. Det skriver dr.dk. Lærerne generelt er positive overfor reformen - det er de mange ekstra undervisningstimer, der er problemet. "Det bekymrer mig, at så mange overvejer at forlade jobbet", siger Aalborg Lærerforenings formand, Dorthe Kamp.

dr.dk: Tre ud af fire lærere overvejer at forlade faget