Tre af fire Aalborg-lærere overvejer at kvitte lærerjobbet
73 procent af lærerne i Aalborg at forlade folkeskolen. Hele 22 procent overvejer det endog meget kraftigt. Det skriver dr.dk. Lærerne generelt er positive overfor reformen - det er de mange ekstra undervisningstimer, der er problemet. "Det bekymrer mig, at så mange overvejer at forlade jobbet", siger Aalborg Lærerforenings formand, Dorthe Kamp.
Tre af fire Aalborg-lærere overvejer at kvitte lærerjobbet
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.