I efterårsferien fik vi på Lem Stationsskole den triste besked, at vores kollega Søren Koch havde fået hjertestop og var død. Søren var kun 61 år. Alle på skolen - elever, forældre og kolleger - kendte Søren. Han mødte andre mennesker på en direkte, men alligevel respektfuld måde. Han havde en god kontakt til børnene og en humoristisk og ligefrem indgang til samværet med børnene. Hvert barns udvikling og trivsel havde høj prioritet. Vi vil huske ham som en dygtig, omsorgsfuld og hjælpsom lærer og kollega.
Han kom til Lem Stationsskole i 2001. I 2003 blev han også valgt til tillidsrepræsentant.
Vi vil komme til at savne de gode diskussioner - såvel faglige som pædagogiske. Hans fantastiske humor og små bemærkninger. Vi vil savne ham for hans daglige nærvær og tilstedeværelse.
Vores tanker og medfølelse går til hans kone Marianne og døtrene Sidse og Rikke, for hvem Sørens død betyder det største savn.
På skolens vegne:
Jens Jørn Jacobsen
skoleleder
Søren Koch
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.