Silkeborg samler op på erfaringerne fra coronaskolen
Flere timer udendørs i løbet af skoledagen gjorde særligt gjorde en stor positiv forskel for elever med ADHD. De følte sig som en del af gruppen – i stedet for som normalt at være anderledes og at være forstyrrende, når de rejser sig i klassen og går en tur, selv om de har en aftale om, at de godt må det. Det er et af resultaterne af en vidensopsamling om forårets coronaerfaringer, som lektorerne Kirsten Osbæck Mogensen og Christina Højlund, Via, har gennemført for Silkeborg Kommune.
Silkeborg samler op på erfaringerne fra coronaskolen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.