Se debatindlægget via DLF:
I starten af skoleåret udsendte de to et fælles brev til alle landets skolelærere med et lignende budskab.
Riisager og Bondo til lærerne: Brug dit nye professionelle råderum
Dagens indlæg i avisen Danmark kommer efter flere ugers debat om netop det professionelle råderum.
Alle skolens aktører har fået ministerbrev om større råderum
Socialdemokratiet valgte herefter at indkalde undervisningsministeren til samråd om skolestartsbrevene.
Riisager skal i samråd om skolestartsbreve
Senere valgte partiets ordfører dog at ændre ordlyden af spørgsmålene, så de nu i stedet handler om skolernes økonomi.
S trækker samråd om ministerbreve tilbage
Fyens Stiftstidende: Mere frihed til lærere: Minister og lærerformand i nyt parløb
Riisager og Bondo i parløb om lærerfrihed
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.