dr.dk: Regionerne forhandlede i 11 timer: 'Vi har nærmet os hinanden'
OK18: Regionernes forhandlinger fortsætter mandag
I går var det regionernes tur til at forhandle i Forligsinsitutionen, og her var der positive toner fra partnerne på begge side af forhandlingsbordet, da de forlod forligsen efter midnat, skriver dr.dk. "Vi har haft nogle gode drøftelser, og vi har også haft bevægelse mod hinanden, som er det, der skal til, hvis vi skal lande nogle resultater, siger Grete Christensen, der er formand for Dansk Sygeplejeråd og chefforhandler for arbejdstagerne, til dr.dk. Regionerne er indkaldt til nye forhandlinger mandag kl. 10.
OK18: Regionernes forhandlinger fortsætter mandag
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.