Ny formand for lærerne i Haderslev

Bent Øxenberg Hansen genopstillede ikke til formandsposten, da der var generalforsamling i Haderslev Lærerkreds i fredags, og i stedet valgte Haderslev-lærerne den hidtidige næstformand Lars Pedersen, der er musik- og religonslærer på Gram Skole. "Vi har haft svært ved at være i kontakt med kommunen, det vil jeg arbejde benhårdt på at forbedre", siger Lars Pedersen til Jydske-Vestkysten.

jv.dk: "Ny formand for Haderslev Lærerkreds: Jeg kommer til at savne at undervise"