Næstved: Fnat sender 22 klasser hjem i dag
Kobberbakkeskolen i Næstved afdeling Sydby har bedt 22 klasser om at blive hjemme i dag og starte behandling mod skorpefnat. I de 22 klasser er der i hvert fald én elev eller lærer, der allerede er smittet. Skolens leder håber, det kan stoppe udbruddet, men der er seks ugers inkubationstid på sygdommen, skriver TV2Øst. Ledelsen har sendt et informationsbrev til forældrene.
Næstved: Fnat sender 22 klasser hjem i dag
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.