jabrahamsen@dlf.org
Vinterferien på radioens P2 står i kreativitetens tegn. Fra mandag den 9. februar til fredag den 13. februar vil P2 mellem klokken 11 og 12 sende programmet »Mal musikken«.
Programmet sætter fokus på spændingsfeltet mellem musik og billedkunst og er en opfordring til, at forældre og børn bruger ferien til at blive inspireret af musikken og sætte farver på papir, film i kameraet eller gang i tegneprogrammet på computeren og sende kunstværkerne ind til redaktionen.
Temaugen kulminerer søndag den 15. februar, hvor alle de indsendte kunstværker vil blive udstillet i Esbjerg Musikhus. De bedste bidrag vil blive belønnet med blandt andet koncertbilletter, malergrej og musik. P2 sender fra Esbjerg klokken 13-14 og 15.10-18.
For yderligere information kontakt Nicolai Michelsen eller gå ind på www.dr.dk/malmusikken eller www.dr.dk/piccolo
Mal musikken
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.