Løkke: Ingen har interesse i en konflikt
"Jeg håber, at det lykkes at lave en aftale, så der undgås en konflikt. Ingen har interesse i en konflikt", lød statsminister Lars Løkke Rasmussens kommentar til de sammenbrudte overenskomstforhandlinger på det offentlige område i dagens spørgetime. Løkke understreger ifølge berlingske.dk, at de statslige arbejdsgivere ikke vil angribe de offentligt ansattes frokostpause, som det fremstilles i pressen:
"Løkke understreger, at de statslige arbejdsgivere ikke vil angribe de offentligt ansattes frokostpause. Sådan bliver det ellers fremlagt i pressen, mener Løkke.
"Det er notorisk forkert. Det ved jeg", siger Løkke.
Løkke: Ingen har interesse i en konflikt
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.