KL og organisationen Kommunale Tjenestemænd og Overenskomstansatte (KTO) har udgivet en pamflet med navnet »Livtag med ledelse«. Formålet med pamfletten er at skabe fokus på lederjobbet.
Inden for fem år vil halvdelen af de kommunale ledere gå på pension. KL og KTO har derfor bedt ni forholdsvis nye ledere om at fortælle om deres overvejelser og oplevelser i forbindelse med deres nye job. KL og KTO håber, at pamfletten kan være med til at motivere medarbejdere i kommunerne til at søge job som ledere. Pamfletten kan downloades på www.kl.dk og www.personaleweb.dk eller via henvendelse til KL eller KTO.
Livtag med ledelse
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.