København klar til at indføre undervisning i det fri

Københavns Borgerrepræsentation vil nu undersøge muligheden for at indføre udeskole på to folkeskoler på Nørrebro for at skaffe bedre plads til eleverne. Det skriver Berlingske. Det er Nørrebro Park Skole og Blågård Skole, som fremover skal have undervisning udendørs. Situationen er opstået fordi der er stor vækst i antallet af elever og samtidig mangler plads på skolerne.

Berlingske: Pladsmangel på skoler i København - nu vil politikere undervise elever udendørs: »Usselt«