KL-bestyrelsesmedlem vil have stoppet konflikten

Lockouten er perspektivløs, derfor melder det første bestyrelsesmedlem fra KL sig nu klar til at sige stop. "Selv om jeg strenger mig an, kan jeg ikke se den mindste mulighed for, at de to forhandlingsparter kan blive enige om en overenskomst. Derfor mener jeg, at tiden er inde til, at regeringen griber ind. Det bør ske med det samme, allerede i weekenden«, siger Dansk Folkepartis medlem af KL's bestyrelse, Poul Nødgaard til Politiken.

Politiken: Medlem af KL-toppen kræver indgreb i lærerkonflikt nu