Dagbladet Holstebro-Struer: Lærerne får igen lov til at arbejde hjemme
Holstebro: Intet krav om 37 timer på skolen
Ingen skoler i Holstebro Kommune kræver længere, at lærerne har fuld tilstedeværelse på skolen. Det skriver Dagbladet Holstebro-Struer. På kommunens skoler har lærerne nu mulighed for at flekse, så de kan arbejde hjemmefra, eksempelvis når de skal rette opgaver. Vestjysk Lærerkreds mener, at man i stedet bør lave en central kommunal aftale om tilstedeværelsen, så det ikke er op til den enkelte skoleleder og lærerstab at aftale arbejdsforholdene på den enkelte skole.
Holstebro: Intet krav om 37 timer på skolen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.