Høring om tosprogede elever

Lørdag den 27. januar holder Odense Lærerforening høringen 'De tosprogede og 'os''.

Høringen drejer sig ikke kun om tosprogede elever i folkeskolen, men også om tiden før og efter skolen, fra vuggestue til gymnasium, teknisk skole, handelsskole med mere.

Skolekonsulent Anne Froberg, Aalborg, lægger op til debat om førskolebørn, skolekonsulent Søren Hegnby, København, om folkeskolebørn og adjunkt Peter Seeberg, Århus Akademi, lægger op til debat om udskolingen og overgangen til ungdomsuddannelserne.

Det koster 50 kroner at deltage, og sidste frist for tilmelding er den 19. januar, så der er ingen tid at spilde, da lokale forhold kun giver meget begrænset mulighed for eftertilmelding.

Yderligere oplysninger fås hos Odense Lærerforening på telefon 6612 6890.