Folkeskolen.dk logo Folkeskolen.dk logo
  • Forside
  • Debat
  • Lærer til lærer
  • Anmeldelser
  • Faglige netværk
    Fag
    • Billedkunst
    • Danskundervisning
    • Engelsk
    • Ernæring og sundhed
    • Historie og samfundsfag
    • Håndværk og design
    • Idræt
    • It i undervisningen
    • Matematik
    • Musik
    • Naturfag
    • Religion
    • Specialpædagogik
    • Tysk og fransk
    Faggrupper
    • Børnehaveklassen
    • Dansk som andetsprog
    • Lærerprofession.dk
    • Lærersenior
    • Lærerstuderende
    • PLC
    • PPR
    • Praktiklærere
    • Sosu-undervisere
    • UU-vejledere
  • Blogs
  • Arrangementer
  • Læsertilbud
    • Bazar
    • Læserrejser
  • {{hlc.verifyResendMessage}}

    Opret profil
    Glemt dit kodeord?

    Vi har sendt dig en e-mail med et link, så du kan ændre dit kodeord.

    Tilbage til login

  • Luk søgning
Faglige netværk
Specialpædagogik
It i undervisningen
Lærerstuderende
Håndværk og design
Børnehaveklassen
Idræt
Sosu-undervisere
Lærerprofession.dk
Ernæring og sundhed
PLC
Religion
Historie og samfundsfag
Praktiklærere
UU-vejledere
Dansk som andetsprog
Billedkunst
Danskundervisning
PPR
Matematik
Musik
Naturfag
Tysk og fransk
Lærersenior
Engelsk

Begynderlæsning

For at du kan oprette indlæg i Begynderlæsning kræver det at du har en profil og er logget ind.

OPRET PROFIL

Abonner på nyt om Begynderlæsning i dit personlige nyhedsbrev.
3199 abonnerer allerede på Begynderlæsning

OBS: Du er ikke tilmeldt et personligt nyhedsbrev og får derfor ikke en mail med dine valgte emner/blogs. Tilmeld dig her
Begynderlæsning
26. mar. 2020 | kl. 10:24 - Folkeskolen nr. 06 2020 0   17

Forsker: Oplæsningsstøtte svarer til massiv opbakning fra læreren

Skrivning af små lydrette ord med oplæsningsstøtte understøtter traditionel skriveundervisning, viser adjunkt Stine Engmoses ph.d.-afhandling.

Begynderlæsning

Artikler

  • Forsker: Oplæsningsstøtte svarer til massiv opbakning fra læreren
  • Eleverne i 1.b hører, hvad de skriver
  • Kjertmann i kronik: Drop nu lydmetoden
Se alle

Debat

  • Behøver man en fælles læsebog?
  • Hvem har definitionsmagten? - Ordblindetestens røde og gule elever
  • Hvor vil vi hen med fremtidens læseundervisning?
Se alle

Blog

  • Behøver man en fælles læsebog?
Se alle

Forskning

  • Forsker: Oplæsningsstøtte svarer til massiv opbakning fra læreren
Se alle

Søg i Begynderlæsning

  • Ugentligt
  • Personligt

Ugentligt nyhedsbrev

Få nyt fra Folkeskolen.dk hver uge

Adressen findes allerede i vores system

For at tilmelde dig det ugentlige nyhedsbrev skal du logge ind og tilmelde dig på din profil.

Addressen findes men er ikke bekræftet

Addressen er allerede tilmeldt men er endnu ikke blevet bekræftet. Du skal bekræftet din tilmelding via linket i mailen vi har tilsendt dig ved tilmelding.

{{nsc.verifyResendMessage}}

Du skal bekræfte din tilmelding

Før du begynder at modtage nyhedsbrevet, skal du bekræfte din tilmelding via linket vi har sendt til din email.

Hvis du vil modtage et mere personligt nyhedsbrev med de emner og fag, der interesserer dig, kan du oprette en brugerprofil. Med en brugerprofil kan du også kommentere artikler og skrive debatindlæg.

Personligt nyhedsbrev

Du skal have en profil for at få et personligt nyhedsbrev

Opret profil
Folkeskolen.dk logo
Følg os: Twitter Facebook

Om Folkeskolen

  • Redaktionen
  • Om fagbladet Folkeskolen/folkeskolen.dk
  • Udgivelsesplan

pnsort

Kontakt

  • Adresse mv.
  • Redaktionens medlemmer
  • Abonnement

Læs bladet

  • Arkiv

Klag over bladlevering

  • Klik her, hvis du ikke har modtaget fagbladet Folkeskolen

Annoncering

  • For annoncører
  • Bazar

Læsertilbud

  • Bazar 
  • Læserrejser

Andre sider

  • lærerJOB.dk
  • lærerprofession.dk

Cookies

  • Administrer samtykke

Kompagnistræde 34, 1208 Kbh K,
tlf 3369 6300, folkeskolen@folkeskolen.dk