Retningslinjerne er blevet opdateret endnu en gang. Denne gang gælder det en enkelt ekstra tilføjelse.
Fra i dag skal forældre og andre besøgende enten have mundbind eller visir på, hvis de skal ind på skolen.
Det fremgår af en pressemeddelelse fra Børne- og Undervisningsministeriet.
Her skriver ministeriet igen, at medarbejdere på skolen har ret til at bære visir. Af pressemeddelelsen fremgår det, at medarbejdere på ungdoms- og voksenuddannelser modsat folkeskolelærerne også har ret til at bære mundbind.
Lærer tager bindet fra munden: "Jeg er misundelig på mine tyske kolleger"
Ekstra retningslinje: Forældre skal bære mundbind
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.