DF: Lærerne skal ikke have løn under efteruddannelse
I udspillet til den nye folkeskolereform afsætter regeringen én milliard kroner til efteruddannelse af lærerne. Danmarks Lærerforening har meldt ud, at beløbet ikke er stort nok, hvis alle lærere skal have linjefagskompetence i 2020. Børne- og undervisningsordfører i Dansk Folkeparti Alex Ahrendtsen mener, lærerne selv må spæde til, hvis de skal bruge mere. Han foreslår, at lærerne kan efteruddanne sig i fritid og ferier uden løn, skriver Berlingske.
DF: Lærerne skal ikke have løn under efteruddannelse
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.