'Mit ubehag koncentrerer sig først og fremmest om undervisningsministrene Ritt Bjerregaard, Bertel Haarder og Ole Vig Jensen. De tre ministre har gjort deres bedste for at styre og kontrollere en skole, hvis demokratiske forudsætninger er, at man viser den tillid.'
Tidligere central studielektor Holder Henriksen i Dansk Pædagogisk Tidsskrifts nyeste nummer.
Det dårlige selskab
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.