Prisværdigt, at vi for nylig oplevede bjerge af engagerede unge mennesker i klimamarchen.
Oplever vi også, at de kræver mindre klasser og flere lærere, kortere skoledage, afskaffelse af nationale test og ikke mindst et forbedret indeklima i skoleklasserne?
Og kommer vi til at opleve, at det røde flertal kan få Mette Frederiksen til at optræde som børnenes minister på disse felter?
Det vil være en rimelig cadeau til de mange danske »Greta Thunberg'er«.
Unge og klimakampen
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.