En refleksion vedr. tre forskellige erfaringstyper. Vi kan ikke undvære nogen af dem efter min mening:
http://www.thomasaastruproemer.dk/tre-erfaringer-liberal-konservativ-og-socialistisk.html
En refleksion vedr. tre forskellige erfaringstyper. Vi kan ikke undvære nogen af dem efter min mening:
http://www.thomasaastruproemer.dk/tre-erfaringer-liberal-konservativ-og-socialistisk.html
Tre erfaringer - liberal, konservativ og socialistisk
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.