Jeg vil hermed gerne sige tak til de to kvikke, venlige lærere, der den 11. august gav en træt mormor et 'lift' fra Ystad til København.
Som forhenværende folkeskolelærer var det en fornøjelse at iagttage, hvordan en flok trætte elever blev taklet, fornuftigt og roligt.
Fortrøstningsfuld sender jeg gerne mine børnebørn til sådan et par lærere.
Er der for øvrigt nogensinde skrevet en artikel om en flok hjemvendte 'lejrskolelærere'? De ser rimelig brugte ud, kan jeg fortælle.
Else Larsen
Svendborg
Tak
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.