Til Folkeskolen.
Efter et ja og løfter om lokale aftaler om mere dialogbaseret samarbejde og et ønske fra DLF om at de "positive" kommuner skal bruges som løftestang for de mindre villige kommuner, ligger det så ikke lige for at DLF og/eller Folkeskolen.dk laver en side, hvor man kan se de forskellige forhold, i de forskellige kommuner? Det vil gøre det nemmere for folk at afgøre om de vil søge job i en given kommune/skole, i stedet for de skal kontakte skolerne eller kredsene.
Spørgsmål ang. skoleåret 2015/16.
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.