Hej
Jeg hedder Iben og jeg er netop i gang med mit speciale i tysk ved Københavns Universitet omhandlende lærerkognition og tidlig sprogstart i tyskfaget. I den forbindelse har jeg udarbejdet et spørgeskema omkring tysklæreres oplevelse af det nye tiltag og tyskundervisningen i 5. klasse.
På forhånd mange tak for hjælpen.
Med venlig hilsen
Iben Skovbølle
Link til spørgeskema: http://goo.gl/forms/B9Fs5YBSu7
Spørgeskema til tysklærere i 5. klasse
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.