I disse tider kan man få de besynderligste tanker. Pludselig studser man over, hvorfor "fyringen" kommer samme dag, som afstemningen om overenskomsten går i gang.
Hvad nu, hvis det regeringen frygter allermest er et nej fra Danmarks lærere - og dermed muligvis en konflikt, som man slet ikke kan bære?
Kunne man så forestille sig, at man "fyrer" Sine Sunesen, for at overbevise lærerne om, at de har fået rigtig meget ud af KL? For hvorfor skulle man ellers fyre hende? Hun må have gjort det dårligt for KL.....
Anders Bondo siger bizart nok, at chefforhandleren har fået rigtig meget igennem! - så meget, at hun burde belønnes! Er min formand hudløst ærlig? Taler ABC nu for et nej, og hvad får min formand til at bekymre sig så meget for modpartens chefforhandler?
Og er Sine Sunesen overhovedet fyret? Eller har man lavet en lokumsaftale?
Meget mærkelige roller, der efterhånden bliver spillet. Vi kan snart hamle op med tilstandene i Rusland, hvor der opføres skuespil med ukendt rollebesætning.
Spin eller tankespind
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.