Denne artikel er flyttet fra en tidligere version af folkeskolen.dk, og det kan medføre nogle mangler i bl.a. layout, billeder og billedbeskæring.
Start debatten
Dagligt navigerer vi rundt i formelle og uformelle læringsrum, hvor vi hele tiden skal forholde os til nye ting. Det gør vores drenge også.
Derfor igangsætter vi også aktiviteter, hvor drengene kan udfolde sig fysisk. Inden for rammer og regler. Især konkurrenceelementet i aktiviteterne tiltaler dem. Det betyder, at de tit involverer sig så meget i aktiviteten, at de glemmer tid og sted.
Jeg mener, at vi derved giver dem oplevelser for livet. Et pusterum, hvor drenge bare kan være drenge.
På billedet ser i Cem, en fremragende pædagog på Fensmarkgade, to af vores unge og jeg.
Det nederste billede er af vores træningsrum på Fensmarkgade.
Start debatten
Debat
Her kan du kommentere på artiklen:
Slåskultur
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.
Slåskultur
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.