Jeg kan desværre ikke give Jesper Wiinholt, Silkeborg, medhold i påstanden, han fremsætter i Folkeskolen nummer 47. Citat: 'Hvis jeg husker ret, så har der i Folkeskolen hver eneste uge (siden 1975) været et indlæg fra Vagn Madsen, Brønderslev'.
Sidst i 1980'erne var der en våd og trist efterårsuge, hvor Madsen må have været sengeliggende med en alvorlig influenza, for i den uge udeblev det sædvanlige debatindlæg!
Claus Steffen Hansen
Viborg
Så vidt jeg husker
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.