På dkmat.dk kan du nu tilmelde din klasse til Nordisk Matematikkonkurrence. Og hvad vil det så sige?
Det vil sige, at du:
- Får problemsløsningsopgaver tilsendt, som du (uden at bruge tid på forberedelse) kan sætte eleverne til at løse - uden din hjælp!
- Skal have eleverne til at samtale om, hvilke løsningsforslag, du skal indsende
- Når tid er - skal indsende elevernes løsningsforlag på mail, hvor du angiver skole og klasse 🙂
Alle regler og retningslinjer får du tilsendt, når du modtager opgaver til første runde.
'Ses' vi mon?
Så er der fuld fart på tilmeldingerne til Nordisk Matematikkonkurrence 2021-22
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.