Kære medlemmer.
Det er snart valg til kommunalbestyrelsen. Tro på det parti, som du normalt stemmer på. Der er nok en grund til, at du har stemt, som du har gjort. I hele forløbet omkring arbejdstidsreform og skolereform har dagsordenen været centralisering og magt. Tag magten eller indflydelsen tllbage. Skolen kan ikke udvikles uden at man lytter til dem, der skal udføre den i praksis. Brug jeres energi i jeres kommune og i udviklingen af jeres skole. Alle kan jo ikke stemme på enhedslisten, så vær aktiv i prægningen af det parti, der som helhed passer bedst til dine holdninger. Tro på demokratiet og brug det. Det holder i længden. Indflydelse er ikke noget man får - det er noget man tager.
venlig hilsen
Nis
påvirk indefra!
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.