Jeg har i flere år tænkt, at jeg gerne ville tegne påfugle med en klasse - smukke fugle - fantastiske farver og et strejf af eventyr ....
Jeg har guidet børnene gennem optegningen og vi har brugt både neocolor, blyant og farveblyanter - på den måde lærer børnene også rigtig meget om hvilke fortrin og ulemper de forskellige materialer har.
Jeg glæder mig til at vise de smukke tegninger frem.
Påfugle - undervejs
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.