Ordklar har hørt meget på, at mange forældre er utilfredse med undervisningen, it-rygsækken og at skolen ikke lader ordblinde bruge it-rygsækken i skolen. Grunden til, at jeg tror mange forældre er utilfredse med it-rygsækken er fordi skolens lærere ikke kender programmet eller ikke har lyst til at undervise ordblinde i programmet.På diverse Facebook sider fortæller langt de fleste ordblinde forældre at deres barn er utilfredse med undervisningen med it-rygsækken.
Kasper fortæller: “... Han er tit ked af det når han kommer hjem fra skolen, fordi han er utilfreds med ikke at kunne bruge hjælpemidler”. Det er helt klart et problem som jeg ser på det her. Jeg søger derfor efter en fælles løsning som er tilpasse barnet behøv for it-rygsæk samt hjælpemidler undervisning.
Ordblinde børn er ked af det! - Søger efter hjælp til it-rygsækken
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.