Jeg har valgt at genopstille til hovedstyrelsen - ikke mod nogen, men for noget!
I har som medlemmer krav på professionelle og dygtige organisationsfolk, der tager udgangspunkt i den virkelighed, der udspiller sig i folkeskolen. Samspillet mellem medlemmerne og foreningens ledelse skal styrkes yderligere. Afstanden mellem top og bund i Danmarks Lærerforening skal minimeres. Vi skal som hovedstyrelsesmedlemmer være i konstant dialog med jer. Ikke som den belærende og bedrevidende, men som den lyttende og agerende.Jeg vil være garant for en:• sammenhængskraft i DLF• kritisk, konstruktiv og energisk medspiller• beslutninger med solid lokal forankring• vilje til at lytte
Kritisk, konstruktiv og kompetent
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.