DLF og Imak (Grønlands Lærerforening)
Jeg var en af underskriverne på det skarpe, åbne brev i Folkeskolen og GLF-nyt, vi udsendte i forbindelse med den midlertidige afblæsning af konflikten.
Jeg må sige: Jeg tog fejl. - I havde belæg for jeres handling.
Jeg håber, brevet kunne bruges til at betone - for begge parter - alvoren i situationen.
Vi vil have noget for vores kontingent.
Vi har indhentet vores efterslæb, vi er ikke førende.
Vi kan være os selv bekendt.
Tak!
Hans Hansen
Aasiaat
Jeg tog fejl
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.