Sådan lidt - meget lidt - inde i det ny arbejdsår vil jeg huske at sende den hilsen til vore nye kolleger, som jeg har glemt de sidste par år!
Hvor er det bare dejligt at få nye og ikke mindst nyuddannede kolleger, når de er som dem, jeg har mødt de senere år, hvor jeg arbejder. Fulde af gåpåmod, åbenhed, vilje til at komme i gang, livsglæde, respekt for alderdommen, lyst til at være del af den kultur, der findes, og ikke mindst: lyst til at skabe nyt uden at smide alt det gamle over bord. Det er ikke så ringe endda.
Kort og godt: Velkommen alle sammen og god vind!
Hans Houmøller
Rødovre
Ikke så ringe
Velkommen til debatten. Tjek eventuelt vores retningslinjer.